Контактна інформація

АДРЕСА: Українa
18015, Черкаси, Гоголя, 315 к.1
        E-mail:  
audit24@i.ua
 
+38 (0472) 54-32-62
+38 (067) 472-37-49
+38 (050)  443-09-63
+38 (096) 242-81-94
+38 (063) 377-09-46
 
Актуальні консультації
Започаткування, ведення бізнесу та припинення суб'єкта господарювання
Актуальні консультації

Новації у законодавстві щодо спрощення започаткування, ведення бізнесу та припинення суб'єкта господарювання

organizacia_biznesu

За останній рік Верховною Радою України прийнято низку законів, спрямованих на спрощення започаткування та ведення бізнесу, якими:

відмінено свідоцтво про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців (Закон № 3205, набрав чинності 07.05.2011 р.);

спрощено процедури започаткування підприємництва (Закон № 3263, набрав чинності 07.06.2011 р.);

запроваджено електронну державну реєстрацію суб'єктів господарювання (Закон № 2609, набрав чинності 14.08.2011 р.);

запроваджено здійснення діяльності на підставі модельного статуту (Закон № 3262, набрав чинності 28.08.2011 р.).

 

Детально
 
Інвентаризація на підприємстві. Частина 3
Актуальні консультації

ПересортицяІнвентаризація на підприємстві

Окрім нестачі і надлишку може бути такий вид інвентаризаційних різниць, як пересортиця.

Визначення поняття пересортиці випливає зі змісту п. 11.12 Інструкції № 69, яким встановлено регулювання інвентаризаційних різниць.

Пересортиця – це виявлений інвентаризацією надлишок цінностей одного найменування відповідного сорту, розміру, кольору тощо та нестача цінностей цього самого найменування, але іншого сорту тощо, які утворилися за один і той самий період, що перевіряється, у однієї і тієї самої особи, яка перевіряється.

 

Детально
 
Інвентаризація на підприємстві. Частина 2
Актуальні консультації

Порядок проведення інвентаризації

Інвентаризація проводиться повним складом інвентаризаційної комісії у присутності матеріальноІнвентаризація на підприємстві відповідальної особи (пп. 11.2 п. 11 інструкції № 69). 

Якщо склад комісій затверджено, наказ про проведення інвентаризації видано, то можна розпочинати інвентаризацію.

Спочатку потрібно підготувати бланки інвентаризаційних описів. Форми бланків, які на сьогодні застосовуються, наведено в табл. 2.

Комісією заповнюються бланки інвентаризаційних описів відповідної форми в одному примірнику, до яких заносяться дані про початок інвентаризації, дані про матеріально-відповідальну особу, у підзвіті якої проводиться інвентаризація, зазначено перелік членів інвентаризаційної комісії без зазначення даних бухгалтерського обліку.

 

Детально
 
Плата за землю
Актуальні консультації

Загальні положення

plata_za_zemluВідповідно до ст. 206 Земельного кодексу України від 25.10.2001 р. № 2768-III (ЗКУ), використання землі в Україні є платним. А Податковий кодекс України від 02.12.2010 р. № 2755-VI (ПКУ) встановлює, що плата за землю належить до загальнодержавних податків і зборів, справляється у формі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності. Це положення ПКУ не є новиною, такий поділ існував і раніше – відповідно до Закону № 25351. ПКУ дає таке визначення цим поняттям:

земельний податок – обов'язковий платіж, що справляється з власників земельних ділянок та земельних часток (паїв), а також постійних землекористувачів (п. 14.1.72 ст. 14 ПКУ);

Детально
 
Інвентаризація на підприємстві. Частина 1
Актуальні консультації

Інвентаризація на підприємстві. Частина 1

Кожне підприємство, установа щонайменше раз на рік перед складанням фінансової звітності повинно провестиинвентаризацияінвентаризацію власних активів і зобов'язань. Оскільки ця тема завжди є актуальною, у зазначеній статті розглянемо основні суттєві аспекти проведення інвентаризації небюджетних організацій. А щодо бюджетних установ, то основним документом, яким слід керуватися при інвентаризації у цьому випадку, є Інструкція з інвентаризації матеріальних цінностей, розрахунків та інших статей балансу бюджетних установ, затвердженої наказом Головного управління Державного казначейства України від 30 жовтня 1998 р. N 90 (Інструкція № 90). У ній розглядаються особливості інвентаризації бюджетних установ і наводяться форми інвентаризаційних документів.

Детально
 
<< Початок < Попередня 11 12 13 14 Наступна > Кінець >>

Сторінка 11 з 14