Контактна інформація

АДРЕСА: Українa
18015, Черкаси, Гоголя, 315 к.1
        E-mail:  
audit24@i.ua
 
+38 (0472) 54-32-62
+38 (067) 472-37-49
+38 (050)  443-09-63
+38 (096) 242-81-94
+38 (063) 377-09-46
 
Податкова реформа (поточні зміни податкового законодавства)
Актуальні консультації

7 серпня Президент підписав ряд законів про зміни до Податкового кодексу:

podatkova reforma1. Закон N 609 - VIII "Про внесення змін до Податкового кодексу відносно трансфертного ціноутворення" (законопроект N 1861). Відзначається, що національний механізм встановлення трансфертних цін для податкових потреб приведений у відповідність із загальноприйнятою у світі системою.

Законом змінюються параметри контролю відповідності ринкових цін таким чином, що гарантовано звільняє суб'єктів малого і середнього бізнесу з обтяжливих фіскальних процедур.

Збільшений поріг операцій, що визнаються контрольованими, якщо одночасно виконуються наступні умови: з 20 до 50 млн грн річного доходу платника податків і з 1 до 5 млн грн об'єму операцій платника податків з одним контрагентом.

Одночасно, істотно обмежена сфера податкового контролю, з якої виключено ПДВ, скорочений перелік підстав для проведення спеціальних перевірок. При цьому, увага до великих платників не ослабляється, критерії відносно пов'язаних осіб не міняються.

2. Закон N 655 - VIII "Про внесення змін до Податкового кодексу відносно зменшення податкового тиску на платників" (податків законопроект N 2004). Закон передбачає ряд поправок, покликаних спростити роботу підприємців.

По-перше, це передача повноважень за поданням узагальнювальних податкових консультацій Міністерству фінансів з обов'язковим їх обнародуванням на офіційному сайті відомства.

По-друге, Закон забороняє контролюючим і іншим державним органам використати акт перевірки в якості основи для висновків про взаємовідносини платника податків з контрагентами у разі, якщо платникові податків за результатами здачі акту не вручено податкове повідомлення-рішення.

По-третє, Закон вводить загальний порядок прийняття контролюючими органами податкових повідомлень-рішень у разі наявності кримінального виробництва. Це дозволить платникові податків, не чекаючи закінчення досудового розслідування по кримінальному виробництву, оскаржити прийняті рішення за результатами перевірки у рамках адміністративної юрисдикції, яка є спеціалізованою в податкових спорах.

По-четверте, Законом встановлений ряд вимог до змісту наказу про проведення перевірки, завдяки чому платникові буде зрозуміло, з якою метою вона проводиться, і чи має вона законні підстави.

Згідно із Законом тимчасово, до 31 грудня 2016 року включно, платникам податків з об'ємом доходів або операцій до 20 млн. грн штрафи, нараховані на суму податкового зобов'язання, які платник податків сплатив без оскарження податкового повідомлення-рішення, відміняються впродовж 10 днів з дня сплати податкового зобов'язання.

Також платникам податків дозволено не нараховувати пеню при самостійному нарахуванні суми грошового зобов'язання впродовж 90 днів, що йдуть за останнім днем граничного терміну сплати грошового зобов'язання.

3. Закон N 652 - VIII "Про внесення змін до Податкового кодексу України відносно оподаткування неприбуткових організацій" (законопроект N 2049). Визначаються чіткі критерії віднесення організацій до неприбуткових, а також механізм повного звільнення неприбуткових організацій від податків у разі напряму доходів на виконання статутних цілей.

Закон передбачає зняття будь-якого фіскального навантаження або обмежень з добровільної допомоги Збройним силам і іншим структурам, які беруть участь в проведенні антитерористичної операції. 

 {youtube}KNdhWPekmc8{/youtube}